Home/Facebook konkurrencer

Engager dine fans og potentielle kunder med en Facebook konkurrence på din side. Der er to muligheder for afholdelse af konkurrencer:

  1. “LILLE” KONKURRENCE
    Konkurrence på din tidslinie (væg), som engager dine fans og giver dig mulighed for at få dine deltager til vær med ved at:a)  Synes godt om dit indlæg
    b)  Skrive en kommentar
    c)  Upload et billede osv.Den “lille” er god til hurtige likes og pleje eksisterende fans, men HUSK- Konkurrencehajer har mulighed for at deltage
    – Ikke reelle fans
    – Behøver ikke blive fans for at deltage
    – Du får ikke sign-ups til nyhedsbrevet og data på dine deltagere
  2. “STOR” KONKURRENCE
    Konkurrence i en App – primær funktion indsamling af email adresser til dit nyhedsbrev. Konkurrence app gør det muligt at:a) Giver dig mulighed for at få info fra dine deltagere
    b) Vigtigst af alt mulighed for sign up til dit nyhedsbrev (ca. 80% tilmelder sig nyhedsbrevet)
    c) Forøg antallet af likes ved at indsætte en like-knap direkte i app’en
    d) Giv deltagerne mulighed for at sprede budskabet via delepopupDen “store” konkurrence er god til indsamling af leads til dit nyhedsbrev.

Vi kan hjælpe dig med opsætning af en konkurrencer stor som små 🙂 Konktakt Louise på 20 96 12 32 eller send mig en mail på ll@mailshop.dk

Eksempel på “Stor” konkurrence”

konkurrencer-kaiser

KONTAKT MIG

Gothersgade 109
1123 København K

RING 2096 1232

Eller send en mail til: ll@mailshop.dk

Du kan følge mig på:

TILMELD NYHEDSBREV

Få de seneste nyheder samt tips og tricks til Mailchimp og Facebook.







HVEM ER MAILSHOP?

Jeg hedder Louise Langebæk og jeg er uddannet eksportingeniør og har i de sidste 11 år primært arbejdet med projektledelse og undervisning, især med nyhedsbreve og Facebook. Og så er jeg er tosset med online markedsføring.

Copyright © 2016 Mailshop